کتاب سیستم های پیشنهاد دهنده در شبکه های اجتماعی

منتشر شده توسطکتاب کولهدر تاریخ 2 اردیبهست 1396
اطلاعات کتاب
عنوان: سیستم های پیشنهاد دهنده در شبکه های اجتماعی
نویسنده: آتوسا مهران فر
ناشر: علوم و فنون پزشکی اهواز
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 116
موضوع: بازاریابی
شابک: 978-600-7937-86-0

شماره کتاب: 4487286
کتاب سیستم های پیشنهاد دهنده در شبکه های اجتماعی

سیستم های پیشنهاد دهنده سیستم هایی هستند که در پیدا کردن و انتخاب نمودن آیتم های مورد نظر کاربران به آنها کمک می کنند. طبیعی است که این سیستم ها بدون در اختیار داشتن اطلاعات کافی و صحیح در مورد کاربران و آیتم های مورد نظر آنها قادر به پیشنهاد دادن نمی باشند؛ بنابراین یکی از اساسی ترین اهداف آنها جمع آوري اطلاعات گوناگون در رابطه با سلایق کاربران و آیتم های موجود در سیستم است.

امروزه ما در عصر شبکه ها زندگی می کنیم؛ عصری که در آن شکل گیری شبکه های گوناگون اجتماعی، شیوه های ارتباطی و اطلاع رسانی نوینی به عرصه ی گسترده ی ارتباطات اجتماعی معرفی کرده است.
شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای محبوب شده اند، زیرا کانال های ارتباطی سریعی هستند که افراد می توانند از طریق وسایل الکترونیکی شخصی در هر مکان و در هر زمان با دوستان، آشنایان و همکاران و ... ارتباط برقرار کنند.
در این کتاب الکترونیکی پس از آشنایی با شبکه های اجتماعی و بررسی ویژگی های رفتاری و ساختاری این شبکه ها، به بررسی و مطالعه مرکزیت در شبکه های اجتماعی پرداخته خواهد شد.

اطلاعات دانلود  حجم فایل : 3MB
   فرمت فایل : pdf
قیمت : رایگان

اگر این فایل متنی برای شما مفید بود، آن را به اشتراک بگذارید


دیدگاه خود را بیان کنید:

نام شما:
ایمیل:
وبسایت:

متن دیدگاه:

فرصت ویژه

شما هم می توانید فایل متنی خود را در کتاب کوله منتشر کنید.
می توانید کتاب خود را رایگان منتشر کنید یا می توانید آن را بفروشید و کسب درآمد کنید!
فقط کافیه  «ثبت نام کنید»

انتشار کتاب   بیشتر بدانید