کتاب برخورد مناسب در ارتباط صحیح با مشتری

منتشر شده توسطکتاب کولهدر تاریخ 24 اسفند 1395
اطلاعات کتاب
عنوان: برخورد مناسب در ارتباط صحیح با مشتری
نویسنده: سروش صفدریان
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 16
کتاب برخورد مناسب در ارتباط صحیح با مشتری

چگونه با رعایت اصول صحیح ارتباطات مؤثر، مشتریان را به محصولات و خدماتمان وفادار کنیم

این کتاب pdf سعی دارد با توجه به شرایط ایران و مشتریان ایرانی راهکار های قابل اجرا و مفید را جهت ارتباط بهتر با مشتریان در کسب و کارهای امروز ارائه کند.

شک نکنید که با اجرا و استمرار در اجرای این تکنیک ها شاهد این خواهید بود که حداقل در موضوع ارتباط بهتر با مشتریانتان یک گام به جلو برخواهید داشت و یک رابطه برد برد برایتان رقم خواهد خورد.

در ادامه می توانید این کتاب را که نوشته ی سروش صفدریان می باشد به صورت رایگان دانلود کنید و با مطالعه و انجام آن، ارتباط بهتری با مشتری های خود داشته باشید و آن ها را به خدماتتان وفادار کنید.

اطلاعات دانلود  حجم فایل : 2MB
   فرمت فایل : pdf
قیمت : رایگان

اگر این فایل متنی برای شما مفید بود، آن را به اشتراک بگذارید


دیدگاه خود را بیان کنید:

نام شما:
ایمیل:
وبسایت:

متن دیدگاه:

فرصت ویژه

شما هم می توانید فایل متنی خود را در کتاب کوله منتشر کنید.
می توانید کتاب خود را رایگان منتشر کنید یا می توانید آن را بفروشید و کسب درآمد کنید!
فقط کافیه  «ثبت نام کنید»

انتشار کتاب   بیشتر بدانید
کتاب آزادی مجازی
کتاب آزادی مجازی
رمان عاشقانه خشت و آیینه
رمان عاشقانه خشت و آیینه
کتاب رمان شیرینی شیدایی
کتاب رمان شیرینی شیدایی
کتاب خود درمانی سرطان
کتاب خود درمانی سرطان
کتاب انسان و معاد
کتاب انسان و معاد