کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی

منتشر شده توسطکتاب کولهدر تاریخ 4 دی 1395
کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی

این روزها نقل و نبات محفل اکثر دپارتمان های بازاریابی دیجیتال، توصیه به حضور در شبکه های اجتماعی است. این کتاب pdf در راستای اشنایی مخاطبان با بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و تاثیرات شگفت انگیز آن بر میزان فروش تهیه شده است.

بر اساس گزارش سه ماهه اول سال 2016 هر کاربر اینترنت به طور میانگین روزانه ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه از زمان خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کند که این عدد در مقایسه با سال ۲۰۱۲ که برابر با ۱ ساعت ۳۶ دقیقه بوده، رشد ۱۳ دقیقهای داشته است.

برندهای مطرح دنیا با تولید محتوای مرتبط و مناسب، از این رسانههای سودمند برای حفظ محبوبیت خود بهره میبرند. آیا می دانید لحن و ساختار محتوایی که در هر یک از شبکه های اجتماعی منتشر می شود باید چگونه باشد؟ آیا می دانید محتوای تولیدی شما باید چه زمان و در چه جایی انتشار یابد؟ ویژگی های افراد عالقمند به شناخت محصوالت و خدمات شما چیست؟ چه نوع محتواهایی می بایست در هر یک از شبکه های اجتماعی شما تولید و مدیریت شود که قابلیت اشتراک گذاری باالیی داشته باشد؟ و هزاران سوال دیگر

 با دانلود کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی ، یک بازاریاب حرفه ای شوید.

اطلاعات دانلود  حجم فایل : 2MB
   فرمت فایل : pdf
قیمت : رایگان

اگر این فایل متنی برای شما مفید بود، آن را به اشتراک بگذارید


دیدگاه خود را بیان کنید:

نام شما:
ایمیل:
وبسایت:

متن دیدگاه:

فرصت ویژه

شما هم می توانید فایل متنی خود را در کتاب کوله منتشر کنید.
می توانید کتاب خود را رایگان منتشر کنید یا می توانید آن را بفروشید و کسب درآمد کنید!
فقط کافیه  «ثبت نام کنید»

انتشار کتاب   بیشتر بدانید
کتاب وبلاگ نویسی مثل آب خوردن
کتاب وبلاگ نویسی مثل آب خوردن
کتاب تجربیات نزدیک به مرگ NDE
کتاب تجربیات نزدیک به مرگ NDE
کتاب داستان خیاط دلیر - مصور
کتاب داستان خیاط دلیر - مصور
کتاب آموزش پایگاه داده ها
کتاب آموزش پایگاه داده ها
کتاب آموزش ساخت شماره مجازی
کتاب آموزش ساخت شماره مجازی