کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی

منتشر شده توسطکتاب کولهدر تاریخ 4 دی 1395
کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی

این روزها نقل و نبات محفل اکثر دپارتمان های بازاریابی دیجیتال، توصیه به حضور در شبکه های اجتماعی است. این کتاب pdf در راستای اشنایی مخاطبان با بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و تاثیرات شگفت انگیز آن بر میزان فروش تهیه شده است.

بر اساس گزارش سه ماهه اول سال 2016 هر کاربر اینترنت به طور میانگین روزانه ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه از زمان خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کند که این عدد در مقایسه با سال ۲۰۱۲ که برابر با ۱ ساعت ۳۶ دقیقه بوده، رشد ۱۳ دقیقهای داشته است.

برندهای مطرح دنیا با تولید محتوای مرتبط و مناسب، از این رسانههای سودمند برای حفظ محبوبیت خود بهره میبرند. آیا می دانید لحن و ساختار محتوایی که در هر یک از شبکه های اجتماعی منتشر می شود باید چگونه باشد؟ آیا می دانید محتوای تولیدی شما باید چه زمان و در چه جایی انتشار یابد؟ ویژگی های افراد عالقمند به شناخت محصوالت و خدمات شما چیست؟ چه نوع محتواهایی می بایست در هر یک از شبکه های اجتماعی شما تولید و مدیریت شود که قابلیت اشتراک گذاری باالیی داشته باشد؟ و هزاران سوال دیگر

 با دانلود کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی ، یک بازاریاب حرفه ای شوید.

اطلاعات دانلود  حجم فایل : 2MB
   فرمت فایل : pdf
قیمت : رایگان

اگر این فایل متنی برای شما مفید بود، آن را به اشتراک بگذارید


دیدگاه خود را بیان کنید:

نام شما:
ایمیل:
وبسایت:

متن دیدگاه:

فرصت ویژه

شما هم می توانید فایل متنی خود را در کتاب کوله منتشر کنید.
می توانید کتاب خود را رایگان منتشر کنید یا می توانید آن را بفروشید و کسب درآمد کنید!
فقط کافیه  «ثبت نام کنید»

انتشار کتاب   بیشتر بدانید